PM tool van de toekomst

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_tabs][vc_tab title=”Evenement” tab_id=”1498651009-1-58″][vc_column_text]

Primaned Belgium nodigt je uit voor het evenement ‘PM Tool van de toekomst’.

Dit  Oracle Prime Lanceringsevenement vindt plaats op 24 oktober 2017.

Sinds de eerste release in 2014, groeit Oracle Prime gestaag tot een uitgebreide (enterprise) projectmanagement oplossing. Vandaag is het een zeer complete en gebruikersvriendelijke oplossing geworden. Bij Primaned Belgium geloven we dat het een echte verandering in de markt kan zijn. Is dit de tool van de toekomst?

We willen ons enthousiasme (en onze bedenkingen) delen met onze klanten en prospects en nodigen u daarom uit voor het evenement ‘PM Tool van de toekomst – Oracle Prime Lanceringsevenement. U kunt gratis deelnemen aan dit evenement, maar een bevestiging van inschrijving is nodig, omdat het aantal plaatsen beperkt is, schrijf u nu in!

Over Oracle Prime:

Oracle Prime is een cloud-gebaseerde enterprise oplossing, dat gebruikers de  mogelijkheid bied om alle apsecten van project management te beheren en door portfolio management prioriteit kan bieden aan de pipeline. Een aantal belangrijke functionaliteiten in Prime zijn de real-time overzichten van projectkosten, planning, risico’s en voortgang, wat de projectmanagers en de projectmedewerkers de mogelijkheid biedt om de juiste beslissing te maken. Prime levert oplossingen voor portfolio manager om verschillende screnario’s te beoordelen en komen tot een optimaal plan voor hun financiële budgets dat in lijn is met hun strategische doelen. In de cloud gebaseerde risico-analysis gebruiken risicoregisters en Monte Carlo simulaties op deze wijze kunnen risicospecialisten de impact van risico’s op hun project analyseren. De enterprise versie bevat een social samenwerking functionaliteit dat projectteams de mogelijkheid geeft om effectief te communiceren in real time en het beheren van de project planning, monitoren, efficiënt uitvoeren van de processen. Flexibele en krachtige dashboards en rapportages geven de projectmedewerkers de mogelijkheid om kritische informatie uit eerste hand te hebben.

Door realtime inzicht te hebben in de projectkosten, planning, risico’s en voortgangsinformatie, biedt Oracle Prime Projects projectmedewerkers de mogelijkheid om betere beslissingen te nemen en betere rapportages gedurende alle fasen van het project. De cloud suite is ook beschikbaar op mobiele devices, levert ingebouwde analyses, en functionaliteiten met robuuste workflows en sociale tools voor een rijkelijke, realtime samenwerking op kritische activiteiten.[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Dinsdag, 24 oktober 2017″ tab_id=”1498651009-2-100″][vc_column_text]

Agenda
Dinsdag 24 oktober

13.30
Registration

14.00
Welcome
Geoffrey Berck, Managing Director Primaned Belgium

14.05
Oracle Prime – Overview
Dr. Stijn Van de Vonder, Principal Consultant Primaned Belgium.

15.15
Project Delivery with Oracle Prime (Demo)
Frédéric Debouche, Consultant Primaned Belgium & Certified Oracle Prime Expert

15:45
Integrating Lean Scheduling with Critical Path Scheduling
Gert Truyens, Sr. Project Controls Engineer Primaned Belgium

16:05
Collaborate with the Job Site with Prime Field
Cédric Barré, Principal Consultant Oracle Construction & Engineering Business Unit

16:25
Closing

[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Locatie” tab_id=”1498652689334-3-5″][vc_column_text]PM tool van de toekomst vindt plaats bij Oracle Belgium.

Adres: Medialaan 50/A, 1800 Vilvoorde

[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Registratie” tab_id=”1498652773599-4-3″][vc_column_text]

Inschrijven/ Registratie

[contact-form-7 id=”1135″ title=”Registreren PM Tool 24 oktober”][/vc_column_text][/vc_tab][/vc_tabs][/vc_column][/vc_row]